  • Data: 2005-10-14 00:07:53
    Temat: Re: nienalezycie dzialajacy dostep do Internetu
    Od: gina <l...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    mihauu wrote:
    > Od kwietnia tego roku walcze z firma, ktora swiadczy dostep do Internetu w
    > technologii ADSL. Firma nazywa sie Multimedia. Umowe mam podpisana na rok na
    > przepustowosc do 512/128kb/s.
    >
    > Problem polega na tym, ze pingi do wszelkich mozliwych serwerow siegaja
    > momentami wartosci 2sek. (dwoch sekund, czyli 2000ms!!!) a srednio wynosza
    > 250ms (np. do wp.pl czy onet.pl). Dodatkowo notorycznie gubione sa pakiety
    > danych (ok. 6-15% strat).
    >
    > Problemy te wystepuja stale. Pisalem trzykrotnie do nich reklamacje - kazda
    > nieuznana.

> [...]

    Wyglada na to ze to ISP pierwszy zerwal umowe. No, chyba ze umowa
    dotyczyla dziurawego dostepu do internetu. Jezeli umowa dotyczyla
    nieprzerwanego i pelnego technicznie serwisu dla danej przepustowosci,
    to napisz do nich note ze przyjmujesz ich zerwanie umowy. Koniec sprawy.
    A jak sie im nie podoba, to ladnie rozreklamuj ich uslugi w sieci
    wszystkim na przestroge.