  • Data: 2008-07-24 13:05:14
    Temat: Re: nie zartowac w sieci!
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    TomaSz. pisze:
    > Jakby nie reagować na takie żarty w necie, w gazetach, to po jakimś czasie
    > ludzie by się z tym opatrzyli i zobojętnieli, a wtedy spokojnie takie
    > ogłoszenia mogłyby prowadzić do zawierania rzeczywistych transakcji.

    Co innego handel ludźmi, a co innego żart 15-latka. Trzeba to umieć
    rozróżnić. Jeszcze trochę a Internet będzie tak jak kiedyś, tylko dla
    wybrańców, bo każdy kto będzie chciał mieć dostęp do Internetu, będzie
    totalnie prześwietlony. I dojdzie do takich sytuacji: dostałeś mandat za
    szybką jazdę - nie dostaniesz dostępu, bo popełniłeś wykroczenie. A
    ponieważ mam dziwny nastrój dzisiaj, to pójdę dalej. Powszechne będą
    sprawy w sądach rodzinnych, bo jeden dzieciak powie do drugiego "Głupi
    jesteś". Zaczynami popadać w paranoję. Ale to jest moje zdanie.