  • Data: 2004-12-06 20:27:03
    Temat: Re: nie odebrany polecony z potwierdzeniem odbioru...
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli nakazu doręczyć nie można to zostaje z urzędu uchylony a sprawa
    > kierowana jest na rozprawę.
    >

    > --
    > Falkenstein
    > Okoliczności obciążające przy wymiarze kary są następujące:
    > 1. idiotyzm oskarżonego; 2. zawracanie d... sądowi; 3. utrudnianie
    > skazania.
    No to ja Ci powiem że nie jest tak jak piszesz. Wiem bo byłem w takiej
    sytuacji. Nie doręczono nakazu jak to piszesz, nikt nic nie uchylił, nie było
    zadnej dodatkowej rozprawy. Sprawa się zakończyła i jak to się ładnie nazywa
    uprawomocniła. W buty można sobie wsadzić takie prawo. Sąd złamał konstytucje.
    Nie jestem pieniaczem i dałem sobie spokój. Inny przykład z życia. W jakimś
    mózgojebowym programie telewizyjnym trafiła sie chyba prawdziwa sytuacja. 3
    letnie dziecko dostało nakaz zapłaty za wzięty z hurtowni alkohol. Sędzia
    który wydał wyrok nie miał nic do powiedzenia. Ludzie których to dotknęło nie
    znali się na prawie i w zasadzie mogli pomyśleć że to żart. Zdziwili się jak
    zapukał do nich komornik. Przyznasz że coś nie zaskoczyło. Ale takie sytuacje
    muszą się trafiać w państwie policyjnym. Czyli państwie w którym doktryną jest
    znależienie przepisu na człowieka. Dzisiaj w TV podali wyniki sondażu. Pytanie
    brzmiało. Czy ufasz sądom. 17% ufa 60 nie ufa. Jakby teraz była rewolucja to
    przezyłby ją co 5 sędzia. Tomek