  • Data: 2005-01-20 21:15:53
    Temat: Re: myĹ?liwy zabiĹ? mi psa
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał:

    > No bo to jest 'walnięty' gość ten Tomasik,
    > a mnie - doktora - wysyłają tu tacy jak on na leczenie,
    > ponieważ uważam przedawnienie morderstwa Grzegorza Przemyka za
    > niesprawiedliwe,
    > co nie zgadza się z poglądami bandyckiej sitwy policyjno-sądowo-rządowej.

    Panie doktorze to nie tak. Wysylamy pana na leczenie bo pan ma cos nie
    tak z psychika (ze przypomne panskie poprzednie wcielenie komandosa,
    niejakiegp oplutego karla) i sieje pan poplulistyczne i nieprawdziwe
    informacje. A szkoda by taki wspanialy umysl, wyszkolony w japoni sie
    zmarnowal. To dla pana dobra to leczenie !!

    P.S. Kwity juz zbieramy na pana (my czyli sitwa).

    --
    pozdrawiam
    Mithos