  • Data: 2005-10-25 20:50:51
    Temat: Re: mBank a "zastrzeżony" dowód
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Szawurski wrote:
    [...]

    > Pytanie: kto ponosi odpowiedzialność cywilną za taką sytuację? Moim
    > zdaniem - z powodów wymienionych wyżej - względem mnie mBank, a
    > ewentualnie względem mBanku BIK albo podmiot który przekazał dane.
    > Dobrze rozumuję?
    NIe. Jeśli ktos sklonował Twój dowód, to (oprócz odpowiedzialności
    karnej) ponosi pewnie względem Ciebie odpowiedzialnośc cywilną.
    Jeśli jakis bank (bo to wcale niekoniecznie mBank musiał Cię wciagnąć na
    jakąś listę) przez ppomyłkę, to ów bank.

    Odrębne pytanie jest *na jaką liste jesteś wpisany* ?
    Bo conajmniej 3 mi przychodzą do głowy
    MIG-DZ
    MIG-BR
    i BIK