  • Data: 2006-05-18 11:40:00
    Temat: Re: legitymowanie policjanta
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 May 2006 09:37:20 +0200, Daniel Chlodzinski napisał(a):

    > A wez idz na ta lawke, tym razem mozesz sam pokrzyczec i poczekac na patrol.
    > Jak przyjada to na dzien dobry wlacza ostentacyjnie dyktafon i opisz nam tu
    > jak bylo.

    A jak ma być? Nie mogą mi zabronić nagrywania, inaczej sami złamią prawo. A
    jak policjant złamie prawo (tu by było pewnie coś o naruszeniu
    nietykalności itp), to traci prace... :) Co najwyżej troche by pogadali, a
    ja bym ich olał.

    Problem w tym, że gdybym siedział na ławce i krzyczał to nie miałbym
    pretensji do nich, że interweniują. Natomiast jeśli stoją zamknięci w
    samochodzie 100 metrów dalej, przychodzą do mnie i mówią że mam spier... bo
    słyszeli że krzycze, to nie jest to fair - po 1) musiałbym nieźle sie
    wydzierać żeby usłyszeli, a po 2) ciężko o taki rozwój wypadków skoro
    minute temu przyszedłem i dopiero co usiadłem, a wcześniej ławka była
    pusta. No, chyba że krzyczałem idąc w kierunku ławki :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl