  • Data: 2006-05-18 21:00:31
    Temat: Re: legitymowanie policjanta
    Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-05-2006 o 21:29:00 scream <n...@p...pl> napisał:

    > I gdzie, w czym Ty widzisz brak szarych komórek? W tym, że chce sie
    > sprzeciwić bezprawiu? A co to, policjant to święta krowa i nie można
    > powiedzieć mu słowa sprzeciwu?

    Można tylko po co.Policja niestety niezbędną jest i już.Po co na własne
    życzenie narażać sie na to że biurokratyczna maszyna weźmie Cię w swoje
    tryby?Wtedy jesteś(prawie) bez szans.Na dobrą sprawę na widok policjanta
    należało by właściwie uciekać.Jest to prawnie zalegalizowana forma
    żebractwa która nie mówi "co łaska" ale ma swój taryfikator i wystaje za
    każdym krzakiem na drodze lub pałęta się seledynowych kubraczkach
    kontrolując bez powodu wszystko co się nawinie.Jedyne w czym Ci policjant
    może pomóc to w pozbyciu się nadmiaru gotówki- przynajmniej u nas.Byłem
    kilka lat temu w Amsterdamie i zwiedzałem ichnią dziełnicę rozkoszy.Jak
    już się mocno nazwiedzałem co oczywiście odbiło się chwilowo na moim
    zdrowiu,podjechał konny policyjny patrol i jedyne co ich interesowało to
    jak się czyję i czy na pewno nie potrzebuję pomocy.Tego typu podejście do
    zagadnienia zajmie naszym szeryfom pewnie ze 20 lat

    --
    Darek