  • Data: 2006-05-18 16:24:36
    Temat: Re: legitymowanie policjanta
    Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-05-2006 o 15:42:21 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał:

    > Dość ryzykowne ze strony policjanta było by to zachowanie. Nagrywanie
    > rozmowy z nim nie jest zabronione, a jego polecenie się nagra. Nawet
    > jeśli legitymowany wyłączy zgodnie z poleceniem dyktafon, to następnie
    > ma podstawy do złożenia skargi, bowiem w takim wypadku policjant
    > ewidentnie przekracza swoje uprawnienia wydając takie polecenie.
    > Policjant ma prawo wydawać polecenia, ale te polecenia muszą mieć
    > jakieś oparcie w prawie albo sytuacji faktycznej (bo nie wszystko da
    > się unormować prawem).

    Tak się przygądam Waszym postom i nie mogę się oprzeć wrażeniu że macie
    chyba niewielkie doświadczenia zyciowe.Macie prawo jazdy,samochody?Pół
    biedy jeżeli mieszkacie w dużym mieście np Kraków czy Warszawa,bo w małym
    miasteczku za takie manewry typu skarga na policjanta prawdopodobnie
    zapłacili byście kilkaset złotych mandatu za wyjazd na zakupy.Wszyscy mamy
    znajomych...

    --
    Darek