eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[kronika2prl] O odpowiedzialności funkcjonariuszy bajka krótka i gorzka › Re: [kronika2prl] O odpowiedzialności funkcjonariuszy bajka krótka i gorzka
  • Data: 2011-10-16 16:53:09
    Temat: Re: [kronika2prl] O odpowiedzialności funkcjonariuszy bajka krótka i gorzka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:j7f0mn$rkm$1@news.onet.pl...

    > wiadomości news:j7ejb7$kc5$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiesz w Banana Republik of Poland nie takie cuda sie zdarzaly.

    To akurat byłoby trudne do przeskoczenia. Albo wyceniliby działkę
    sąsiednią, ale wycenę wpisali na tej właściwej i sparwa by się rypła przy
    sprzedaży. Albo sad by zastrzeżenie do KW nei wpisał, bo tytuł wykonawczy
    by nie pasował do władającego. Różne cuda widziałem, ale to opsiane przez
    inicjatora wątku śmierdzi mi na odległość pieniactwem.