  • Data: 2018-04-20 02:34:06
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-04-19, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > No więc nie ogarnąłem zatem do końca, o co chodziło. Ale zauważ, że
    > kobieta szła "na czerwonym". Kilka pojazdów przed nią przejechało. Ona
    > stała na wyłączonej z ruchu części jezdni (słupkami i samochodem

    No nie stała na czerwonym co juz było gdzieindziej dyskutowane.
    Dodatkowo początek filmu pokazuje policjanta wchodzacego daleko z lewej na
    środek skrzyżowania. Mozna by sie nawet zastanawiac czy czasami nie
    wlazła jak Bóg przykazał na "zielonym".

    Nb. Jak to jest z tymi znakami kontrolującego ruchem? Pieszy ma
    obowiązek wiedziec, że policjant odwrócony tyłem na środku skrzyżowania
    oznacza zakaz wejśćia na przejście 20m bliżej?

    > serwisu). Gdyby pomimo to weszła przed tego jadącego, to oczywiście
    > należałoby uznać, ze był to jego manewr obronny. Ale ona stała, a nasz
    > kierujący zatrzymując się wprowadził po prostu zamieszanie i sprowokował
    > ją do przejścia. Kilku go poprzedzających przejechało, a kobieta
    > wyraźnie czekała, na "puszczenie" jej kierunku.

    Skrajny pas prawy przejezdny, dwa skrajne lewe tez. Po środku babka z
    dzieckiem w wózku bez widoku na kierującego ruchem, i jeszcze jakaś inna
    nie tak znowu młoda osoba. Myśle, że powinno sie przepuscić bo to tez
    zwyczajnie stwarza zagrożenie dla ruchu.

    No chyba, że ten policjant z tej lewej to szedł właśnie od pasów, gdzie
    wcześniej umożliwiał pieszym przejście a ta baba wlazła tu nie czekając.
    Wtedy mogę zrozumiec że się podku.. w tym na kierowce, że ją przepuścił :)

    --
    Marcin