  • Data: 2018-04-20 06:11:23
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2018 o 18:27, Shrek pisze:

    > Wręcz przeciwnie - szła na "bezświatłowym", była na _drugim_ pasie od
    > krawężnika miała więc z jej punktu widzenia pierwszeństwo (z którego nie
    > korzystała, bo słusznie wyszła z zalożenia, że nie ma się co z tonami
    > żelaswa wózkiem z dzieckiem przepychać).

    A wg mnie ona w ogóle szła przejściem wyłączonym z ruchu, czyli poza
    "zebrą".

    Co nie zmienia faktu, że zachowałbym się tak samo jak kierowca. Jak mam
    pieszych na jezdni albo właśnie wkraczających na jezdnię to przepuszczam.

    Mimo że formalnie rzecz biorąc to jak się przyjrzeć, Robert wydaje się
    mieć rację.

    p. m.