  • Data: 2010-03-25 12:57:37
    Temat: Re: jak zrzec się spadku
    Od: Arek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po jego śmierci jeśli odrzucisz spadek, to przechodzi na dzieci -
    właśnie to przerabiałem, zmarł teść. Znaleźli go zimą, zamarzniętego w
    aucie z kilkoma tysiącami w kieszeni, od wielu lat tankował, podobno
    sprzedał dom. Dla świętego spokoju odrzuciliśmy spadek, tym bardziej,
    że kontaktu z nim nikt nie miał i nie utrzymywał. I do tej pory było
    OK, potem odrzucenie spadku w imieniu dzieci i sprawa w sądzie
    rodzinnym. Pierwszy raz w sądzie i powiem, że nie chciałbym nigdy
    więcej. Pytania typu, a dlaczego chcemy dzieci pozbawić, a dlaczego
    nie utrzymywano kontaktu, że sędzia jeszcze z czymś takim się nie
    spotkał...
    Zdania to formułował tak, że najlepiej byłoby trzepnąć w brodaty łeb.
    Więc jeśli możesz sobie oszczędzić ganiania i płacenia za odpisy,
    notariusza za siebie i każde dziecko, to zrób to za wczasu. To dotyczy
    także rodzeństwa i ewentualnie dalszych dziedziczących jeśli są.