  • Data: 2008-05-27 12:11:41
    Temat: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:g1gfg6$g07$1@node1.news.atman.pl...
    W dniu 2008-05-26 23:55 Adas pięknie wystukał/a:

    > jak to dobrowolnie?a jak mieszkac z kims kto raz na tydzien bije tak ze
    > cala twarz w krwi , no jak sie pytam?

    Założyć w sądzie sprawę rozwodową + o podział majątku.
    Sąd powinien zasądzić wyniesienie się tego zbira z domu, Ty zostajesz,
    ale musisz go spłacić w tej części jaka mu przysługuje.

    sprawa rozwodowa ciagnie sie 3 rok, ucieklam z mieszkania bo
    musialam,(obdukcje, wezwania policji, maz zostal skazany wyrokiem za
    znecanie sie psychiczne i fizyczne)
    zamieszkac tam nie mam jak, a nawet nie chce, na splate polowy tez nie mam