  • 1. Data: 2005-07-26 15:33:29
    Temat: Re: jak udowodnić że było zielone światło?
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "Leszek" <l...@n...fm> napisał:

    {ciach}
    >Masz prawo do odmowy odpowiedzi na ten post.
    Wow, coz za szczodrobliwosc ;-) Po delikatnej korekcie bedzie cool
    (zawsze lepsze to niz to o szczekajacych psach). A w ogole witaj znow
    na liscie-gdziez to bywales, gdy cie nie bylo, tak dlugo tu, Lechu ?

    KaMil

  • 2. Data: 2005-07-26 16:07:25
    Temat: Re: jak udowodnić że było zielone ?wiatło?
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "KaMil" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wow, coz za szczodrobliwosc ;-) Po delikatnej korekcie bedzie cool
    > (zawsze lepsze to niz to o szczekajacych psach). A w ogole witaj znow
    > na liscie-gdziez to bywales, gdy cie nie bylo, tak dlugo tu, Lechu ?

    Nabierałem opalenizny i zubażałem faunę zamieszkującą niektóre wody;)))
    Ale żeby od razu nowy wątek????

    --
    Pozdr
    Leszek

    Masz prawo do odmowy odpowiedzi na ten post. Jeśli z prawa tego nie
    skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko Tobie.