  • Data: 2005-04-23 12:09:57
    Temat: Re: gdzie jest zapisywany status bezrobotnego ?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Można to ustalić po składce ubezpieczeniowej. Jak był bezrobotny, to
    > Urząd za niego płacił. poza tym Urząd Skarbowy, bo ktoś odprowadzał
    > zaliczki na ubezpieczenie społeczne. Chwilowo nic więcej mi do głowy nie
    > przychodzi.
    tak tez myslalem, ale zastanawialem sie czy jest jeszcze jakas centralna
    baza urzedu pracy czy cos, bo wg pitow, wg skarbowego - byl bezrobotnym,
    bo urzad placil, z urzedu dostawal kase i z urzedu byla kasa wyplacana.
    Ale znajoma oskazonego jest kierownikiem urzedu pracy i wystawila
    zaswiadczenie poswiadczajace nieprawde, iz niebyl bezrobotnym, i idzie w
    zaparte, ze nie byl i niema jak tego udowodnic. Ciekawe co z tego
    wyniknie...

    (dodam ze jest to sprawa w sadzie przeciwko urzedujacemu radnemu z
    ramienia pewnej slynnej aferalnie partii)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173