  • Data: 2009-04-23 07:39:12
    Temat: Re: działki, skąd wziąść dane?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gargomel" <s...@d...la.la> napisał w wiadomości
    news:gso3hm$rpq$1@news.wp.pl...

    > pytanie, skąd i w jaki sposób można uzyskać wymiary własnej działki, położenie
    > geograficzne i nie wiem co tam jeszcze, i co zrobić gdy urzędaska odmówi?

    a teraz zadam ci pytanie
    widziales kiedys taka mapke geodezyjna, gdzie bedzie narysowana twoja dzialka i
    jej wymiary?
    kolejna sprawa, majac taka mpke, bedziesz w stanie na jej podstawie ustalic stan
    faktyczny?

    szczerze watpie, bo nie zadawalbys takich pytan, tak czy siak, aby ustalic
    rzeczywiste granice dzialki, bedziesz potrzeowal geodety, a takie ktore beda
    sankcjonowane przez prawo, to jak juz ci napisano, geodety z odpowiednimi
    uprawnieniami