  • Data: 2009-04-23 15:42:10
    Temat: Re: działki, skąd wziąść dane?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mapke dostała, tylko z niego nic ni wynika, czyli to taki papierek nic!

    Bo to wyrys,
    ukazuje jedynie ksztalt dzialki i orientacyjna lokalizacje

    > ja rozumiem że geodeta pewnie ptrafi z tej mapki i na podstawie danych tą
    > działkę wytyczyć w terenie, w to nie wątpię, ale chodzi o zwykłe dane,
    > czyli wymiary działek i ich położenia geograficzne, przecież geodeta tez
    > skadś te dane musi uzyskać, skąd?

    zazwyczaj nawiazuje sie do jakiegos punktu (reper) w okolicy lub innego
    stalego obiektu.

    > skoro nie są tajne to w jakim urzędzie ich udzielają?:O)

    w tym w ktorym byla
    jak nie chca jej dac niech zlozy na dziennik pismo z prosba o podanie takich
    a takich danych.
    na gębe to moga... a na papier musza odpowiedziec. (chyba maja 14 dni)

    > nie wiem czy jesteś geodetą, ale napewno idealistą, takie rzeczy tylko w
    > erze:O)

    geodeta nie
    tylko mgr inz. budownictwa
    z geodetami mam stycznosc niemal na codzien

    > p.s. problem jest taki że jak to praktyka pokazuje geodeci sobie rysują
    > mapki z błędami, mierą tez z błędami, w sprawie znajomej to każdy geodeta
    > inaczej wyznaczył granicę, więc nie mam pojęcia czy te dane działek są
    > pisane po hebrajsku że do ich rozszyfowania geodeta potrzebny? bo znajoma
    > nawet nie może sobie metrówką zmierzyć czy płot sąsiada jest na jej
    > działce czy cznie i do tego musi geodetę wzywać?
    niech poszuka repera w okolicy
    taki granitowy lub betonowy slupek z "czubkiem" wystajacy jakies 15 cm nad
    ziemie
    a sama jak bedzie brac geodete niech moze sobie
    zazyczy takie slupki (wawa 300 pln/szt) w rogach dzialki i bedzie miala
    spokoj
    naruszenie repera wstawionego przez uprawnionego geodete jest przestepstwem

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl