  • Data: 2009-04-23 15:05:27
    Temat: Re: działki, skąd wziąść dane?
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la> szukaj wiadomości tego autora

    ok, zrobiłem jeden telefon do znajomej i sprawa się wyjaśniła, więc właśnie
    w urzędzie geodezyjnym odmówili jej podania danych jej własnej działki!:O(

    każą wynająć geodetę a geodeta wymierzy tak jak oni chcą (ci przy korycie)
    czytałem jakiś wątek wcześniej że całe wsie się nagle przesuwają, jednemu
    zginoł metr gruntu, innemu dwa, i się tak przesuwa a potem niewiadomo skąd
    pewien POlityk ma 300 hektarów druntu,

    ok, więc jak taką sprawę wstępnie rozwiązać, żeby był jakiś materiał do
    sądu?