eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodysk padl 4 dni po gwarancji › Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
  • Data: 2004-11-26 16:43:25
    Temat: Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 26 Nov 2004 17:15:04 +0100, Dariusz Młyński naskrobał(a):


    > Niestety smutna rzeczywistośc jest inna. Sprzedawca mowi, że dysk ma
    > roczną i tyle.
    > Do dysku nie dostajesz żadnej karty gwarancyjnej itd.

    czyli w ogóle nie ma gwarancji bo ustna nie istnieje w Polsce.


    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org
    lobo_(małpa)autograf.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1