  • Data: 2006-12-24 20:06:53
    Temat: Re: dlaczego przyznanie sie jest takie wazne
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    teraz takie popierdolone czasy..
    jesli policja ma jakis dowod na ciebie i wezwie cie na przesluchanie w
    charakterze podejrzanego/odwinionego to jesli przyznasz sie do zarzucanego czynu
    nie musza oni przeprowadzac dalszego postepowania dowodowego.
    a w przypadku drobniejszych spraw jak sie przyznasz do zarzucanego czynu sprawa
    w sadzie moze sie odbyc bez udzialu stron i dostajesz do domu "wyrok nakazowy"

    pozdrawiam

    urodzila-w-areszcie,851070,3