  • Data: 2007-04-15 22:59:58
    Temat: Re: definicja funkcjonariusza publicznego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Machala" <g...@w...BROWAR.pl> napisał w wiadomości
    news:evu58l$lnm$1@news.task.gda.pl...

    > na taka interpretacje nie wpadlem - ze moze przewodzic Radzie nie bedac jej
    > czlonkiem.

    Nie o to chodzi. W dzielnicy jest rada składająca się z radnych kierowana przez
    przewodniczącego rady, który musi być radnym z definicji. Ale to ciało
    uchwałodawcze. no i jest zarząd, kierowany przez przewodniczącego ZARZĄDU. To
    ciału wykonawcze. Zarząd nie musi się składać z radnych (a nawet nie wiem, czy
    wprost zakazu gdzieś nie ma). I w tym wypadku ochronę przyznano przewodniczącemu
    tego zarządu. Ten przewodniczący Zarządu, to coś jak wójt w gminie. Przecież
    wójt nie jest radnym.