  • Data: 2007-04-16 04:59:43
    Temat: Re: definicja funkcjonariusza publicznego
    Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Apr 2007 22:57:59 +0200, Robert Tomasik w wiadomości
    <news:evu3l5$8jd$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > A czy fakt, że jest jednostką samorządową wyklucza bycie instytucją? Nie
    > znalazłem nigdzie w prawie definicji tego słowa. W pracy mam LEX-a i również w
    > komentarzu nie znalazłem jakiegokolwiek orzeczenia lub czegoś, co by sprawę
    > klarowało.

    W oświacie uważa się, że dyrektor nie jest pracownikiem samorządowym. Nie
    pamiętam teraz szczegółowej argumentacji. Były przypadki, kiedy dyrektor
    szkoły nie mógł wystartować w konkursie na naczelnika wydziału edukacji, bo
    nie miał wymaganego "pięcioletniego stażu na stanowisku kierowniczym w
    administracji samorządowej".

    --
    Sz.