eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy KP jest dowodem ksiegowym i jak jest traktowany przez prawo? › Re: czy KP jest dowodem ksiegowym i jak jest traktowany przez prawo?
  • Data: 2005-04-04 17:38:54
    Temat: Re: czy KP jest dowodem ksiegowym i jak jest traktowany przez prawo?
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J&J" <d...@b...com> napisał w wiadomości
    news:d2rsai$8qs$1@news.onet.pl...

    > czyli, jak rozumiem racja jest po mojej stronie?

    Z tego co piszesz, to na to wygląda. Ty masz pokwitowania odbioru pieniędzy
    przez nich. Co się stało w firmie z tymi pieniędzmi, to już nie Twoja
    sprawa. Jedyny zonk, jaki może się tu kryć, to może się okazać, ze pieniądze
    przekazałeś nieuprawnionej osobie. No bo ten nadmiar podpisów jakoś mi
    dziwnie wygląda. Z reguły w firmie pieniądze przyjmują okreslone osoby. "Pal
    sześć", jak przekazałeś to pracownikowi. Gorzej, jak na KP są podpisy
    jakiejś przypadkwoej osoby. Ty będziesz wówczas musiał spłacić to firmie i
    dochodzić roszczenia od tej nieuprawnionej osoby.