  • Data: 2011-01-31 12:48:34
    Temat: Re: biznes internetowy, a wykorzystywanie cudzego pomysłu
    Od: Michał Fotyga <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >   A archiwa chociaż pobieżnie przejrzałeś?
    >   Zamiast patentowania pomysłów mógłbyś pytać o kupowanie kolumny
    > Zygmunta albo czegoś w tym stylu ;)

    Szukałem, ale najwyraźniej nie dość dokładnie ;).
    Hmm.. prawdę mówiąc nie zrozumiałe porównania do kupowania kolumny
    Zygmunta ;). Masz na myśli, że nie jest to możliwe?

    >   Zależy, jakiego kraju prawo się naruszyło.
    >   Jak się nie naruszyło prawa w .pl wystarczy nie wyjeżdżać z .pl
    > ani nie wysyłać za granicę żadnych składników swojego majątku :)

    Hehe ^^
    Ale właśnie nie chcę łamać prawa.. chcę się dowiedzieć, gdzie leży
    granica.
    To co chcę zrobić stworzyłoby by konkurencję.. nie chcę wykorzystywać
    żadnej cudzej treści, a tylko pomysł - po prostu uważam, że mógłbym
    zrobić więcej i lepiej niż jest to przez kogoś teraz robione.