    From: "Magda" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty - prosba o opinie
    Date: Wed, 12 Oct 2005 21:46:11 +0200

    > alimenty sa po to aby zaspokoic podstawowe potrzeby dziecka a nie zeby
    > podniesc poziom zycia matki,
    > nie badz pazerna bo na tym tysiacu sie zatrzyma.

    Od razu widac, jakie panowie maja pojecie o zyciu i podejscie do kobiet.
    Napisze tylko, ze w poprzednim miesiacu wydalam 800 zl na same ksiazki
    do szkoly, 200 zl na ubezpieczenia i komitety rodzicielskie, kilkaset
    zlotych na nowe ubrania, bo ze starych wyrosly. Kocham swoje dzieci i
    robie dla nich wszystko. Nie chce pieniedzy dla siebie, tylko zeby
    ojciec placil w rownym stopniu na nie, co ja. Ostatnio zalozylam
    najmlodszej fundusz, zeby miala pieniadze na studia i bede placic 200 zl
    miesiecznie. Kiedy poprosilam swojego eks-malzonka o wspolfinansowanie,
    odpowiedzial, ze on nie moze, bo przeciez juz placi jej na konie. Tylko
    jak ona pozniej z tego sie utrzyma na studiach?