  • Data: 2002-04-16 06:04:50
    Temat: Re: Znaki drogowe - przestrzegać ?
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek P." <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:a9f5id$lf2$1@news.onet.pl...
    > Witam,

    > mam przy okazji inne pytanie zwiazane z tym tematem ...
    > czesto spotykam (szczegolnie na terenie hipermarketow, hurtowni,
    osiedli, ...) znaki, ktorych nie ma (wedlug mnie) w kodeksie drogowym.
    > z tego co pamietam ze swojego kursu (moze sie cos pozniej zmienilo)
    to np. znak zakazu zatrzymywania i postoju ma ksztalt kola, czerwona
    obrecz, granatowy (niebieski) w srodku i ma dwa skkrzyzowane czerwone
    paski ....
    > co zrobic, jeceli widze podobny znak namalowany na bialej tablicy i
    postawiony przed sklepem. kultura mowi - nie parkuj, ale wedlug mnie
    to nie jest znak drogowy i na upartego moznaby tam zaparkowac ;)
    > co Wy na to ?

    Sprawdz co oznacza znak drogowy na bialej tablicy.

    Leszek