  • Data: 2006-11-14 19:47:06
    Temat: Re: Złapał mnie kanar, był mandat, ale bez podpisu
    Od: leon <L...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten dokument to zapewne wezwanie do zapłaty za przejazd bez ważnego
    > biletu. Dla jego ważności, w odróżnieniu od mandatu, nie jest wymagany
    > podpis.
    tia.., a pozniej tych danych osobowych uzywaja wszyscy koledzy kontrolera,
    az zrobia z niego Wielkiego Gapowicza. Sad moze uznac taki argumetn, lub
    stwierdzic, iz jezeli nie potrafili zmusic go do podpisu trzeba bylo
    wezwac policje. Byl taki ciekawy kiedys przypadek nauczenia sie danych
    osobowych przez naciagacza i narobienia dlugow.

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka