  • Data: 2006-09-30 18:00:49
    Temat: Re: Zastępstwa i czas pracy - potrzebna porada
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nitro" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1159561930.743437.260630@k70g2000cwa.googlegrou
    ps.com...

    > Co do druków to tak wiem w czym rzecz chodziło mi raczej o forme
    > wydania polecenia delegacji - czy powinno to być na piśmie czy
    > słownie też może zostać wydane. I pytanko czym się różni
    > ryczałt za dojazdy a koszty przejazdu? Co do diety to zgadza się
    > 22zł w tym roku (w poprzednim jak dobrze pamiętam było 21zl).

    Forma może być tylko jedna. Na awersie druku delegacji jest miejsce na podpis.

    Ryczałt od kosztów dojazdu różni się tym, ze to dwie zupełnie różne rzeczy.
    Ryczał należy się w wysokości 20% diety (sprawdź!) za każdy dzień, chyba, że z
    racji wykonywanych obowiązków nigdzie nie jeździsz albo masz samochód służbowy.