  • Data: 2006-10-02 09:49:12
    Temat: Re: Zastępstwa i czas pracy - potrzebna porada
    Od: "Nitro" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nitro napisał(a):
    > Witam,
    > Stało się, po przeszło roku pracy stałem się problemem, a firma
    > wymyśla i wprowadza coraz to dziwniejsze zagrywki. Są dwie sprawy
    > [narazie] w związku z którymi potrzebowałbym porady/pomocy z Waszej
    > strony.

    I już wsyztsko rozwiązane - przynajmniej na ten czas. Informacje
    przekazałem także do centrali gdzie dyrekcja była mocno zaskoczona
    tym co chcieli wprowadzić koordynatorzy regionalni. Sprawa się
    zakończyła tym iż wszystko ma funkcjonować tak jak do tej pory. Co
    prawda jestem teraz wrogiem nr.1 koordynatorów i już kombinują co tu
    wymyślić dalej ale to się rozwinie z czasem.
    Dziękuję wszystkim za wypowiedzi i porady - naprawdę się przydały.
    Teraz pozostaje poczekać kiedy będę potrzebował kolejnych... :)

    pozdrawiam