eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamieszkanie w domu który nie został jeszcze oddany do użytku. › Re: Zamieszkanie w domu który nie został jeszcze oddany do użytku.
  • Data: 2009-07-20 11:27:31
    Temat: Re: Zamieszkanie w domu który nie został jeszcze oddany do użytku.
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <n...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h41j8a$fbg$1@news.onet.pl...
    > "kris" <k...@p...onet.pl> napisał
    > Ale weź im powiedz, że nie jest potrzebny ;-)

    Wiem że ciężko urzędasów przekonać czasami.
    Podstawy prawnej domagaj się to zmiękną

    > Będę więc musiał spróbować jeszcze raz.
    > Poprzednio trafiłem na dość tępe kobiety typu "Nie, ja wiem lepiej, bo ja
    > tu pracuję" ;-)
    > Może jak je poproszę o podstawę prawną, to im rura zmięknie.
    > A ten cholerny meldunek jest mi też potrzebny do zmiany taryfy
    > energetycznej.

    U nas też tego energetyka wymagał. Jednak jak przyłącze robili to już miałem
    meldunek i prąd normalny od razu

    > W sumie to masz rację. Co komu do tego jak mieszkam. Może lubię pod gołym
    > niebem ;-)

    No właśnie- ale nie wszyscy urzędnicy to rozumia.
    U nas na szczęście urzednicy rozumni. Pozwolenia na budowę wydają sprawnie,
    meldują jak chcesz, odbiory też bez problemów- nie łażą po budowach i nie
    patrzą czy czasem o 20cm kalenicy wyżej nie masz albo okna jakieś nie
    zamurowałeś.
    Eektrownia tez ok, gazownia sam mi chce przyłącze robić(a ja nie chce).
    wodociągi troche fiksowały i jakieś kosmiczne warunki techniczne wydawali
    ale uparty jestem i musieli odpuścić i mam tak jak ja chciałem.

    Krzysiek