  • Data: 2020-10-03 20:59:47
    Temat: Re: Zakup samochodu i brak informacji o niezapłaconym OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Nic. To sprawa między właścicielem/aktualnym właścicielem a
    > ubezpieczalnią.
    >
    > Ale... Może warto zrekalkulować taką polisę i dobrze wiedzieć
    > jakie były wpłaty

    Powtorze jak wyglada sytuacja.
    Polisa załozona 25.07.
    Ja kupuje samochód 15.08

    I teraz:
    - poprzedni własciciel zapłacił pol składki - tu juz wiem ze drugie pol
    musze zapłacic ja albo wypowiedziec po pol roku i wykupić nowa.

    - poprzedni własciciel nic nie zapłacił. I co wtedy?

    Zeby było smieszniej - w tej sytuacji okazało sie ze jest to trzeci
    przypadek.
    - poprzedni własciciel zapłacił ale dopiero we wrzesniu
    - w miedzyczasie poinformował TU o sprzedaniu auta
    - TU chce dodatkowego papierka ze on wie co robi, bo wpłata dotarła po
    dacie sprzedazy auta, a w miedzyczasie TU poinformowało mnie ze mam
    zapłacic cała składke. Ale to ERGO Hestia - 2 rozmowy telefoniczne z
    nimi i juz wiem ze pracuja tam roboty i nie chce miec z nimi nic
    wspolnego ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.