eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-18 03:13:18
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-04-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > W sumie nic - jak na słownik to i tak dobra definicja. Ale inżyniera
    > zapyta co jak nie bedzie obwodu:P Więc jak piszę definicji ze słownika
    > języka polskiego bym do definicji naukowych zbyt mocno nie przykładał.

    U inzyniera obwód będzie zawsze. To te dwa kable podłączone do miernika
    i zakończone metalowymi szpikulcami :)

    > Ale my nie rozmawiamy o tym co rolnik z podlasia twierdzi a co twierdzi
    > nauka (i co kwiatek twierdzi że nauka twierdzi).

    No mówimy o populacyjnym rozumieniu słowa murzyn, więc i Podlasie jest
    tego częścią składową, szczególnie jeśli tam widzą Murzyna wyłącznie
    kolorem, a nie innymi cechami wskazującymi np. na pochodzenie z Afryki.

    > My męczymy o zaburzeniach rozwoju płci. O których Kwiatek twierdzi, że
    > nie istnieją.

    Dobra dobra. Gadamy o gejach, lezbijkach i innych osobach niebinarnych,
    i co to jest płeć. Nie ma tam żadnych zaburzeń opisanych w literaturze,
    którą zacytowałeś.

    > Wręcz przeciwnie - twierdzę że wbrew medialnym doniesieniom kwiatka
    > nauka wciąż uznaje że płcie są dwie, a problem z przypisaniem
    > konkretnego osobnika do jednej z tych dwóch płci nie tworzy trzeciej płci.

    Ale masz tu jakieś wsparcie? Bo, że są tylko dwie a dwójeczka (hmm) to
    liczba boża to chyba głównie na KULu?

    > Rozmawiamy o tym jak to określa nauka. Zresztą - nie chciałbym żebym
    > został źle zrozumiany (choć pewnie nie da się tego uniknąć) ale na
    > przykład zdecydowana większość ludzi z zaburzeniami słuchu albo na
    > przykład chorobami psychicznymi uważa że są całkowicie zdrowi i lekarze
    > oraz otoczenie chcą im na siłę przypisać chorobę;)

    Tylko, że to nie jest jedyny czynnik. Natomiast jak gej jest w zgodzie
    ze swoim ciałem i spokojnie funkcjonuje w społeczeństwie i związkach to
    co mają tu lekarze do roboty?

    --
    Marcin