eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagadka logiczno-matematyczna: Darwizna nieruchomosci - prosze o pomoc › Re: Zagadka logiczno-matematyczna: Darwizna nieruchomosci - prosze o pomoc
  • Data: 2009-03-07 11:54:39
    Temat: Re: Zagadka logiczno-matematyczna: Darwizna nieruchomosci - prosze o pomoc
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 7 Mar 2009 12:49:31 +0100, Cavallino powiedział:

    > Ale to że poście była tak kolejność wymienianki okoliczności, nijak nie
    > oznacza że taka sama była kolejność zdarzeń.

    Ale nic w poście nie mówi, że była inna. Po prostu post jest nieprecyzyjnie
    napisany i tyle.

    Poza tym mam wrażenie, że już przyznałem, że jeśli kolejność była taka, jak
    Tobie się wydaje, to Twoje obliczenia są prawidłowe, więc nie wiem czemu to
    wycinasz i się dalej kłócisz ;)

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.