    From: Solaris <s...@b...inspired>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wysyłka przedmiotu niezgodnego z umową
    Date: Fri, 31 Jul 2009 15:11:02 +0200

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 10:43:45 +0200, jakże pięknego
    kuba <j...@g...com> wystukał co zawarte poniżej:

    : Solaris pisze:
    :
    : > No własnie tutaj muszę się zastanowić.. niby mam logi z rozmowy ale nie wiem
    : > czy coś to da.
    :
    : W każdym razie jest to dla sądu dowód jak każdy inny.

    Tylko w rozmowie na gadu typ się trochę motał i nie potarfil powiedzieć jaki
    jest rozstaw na tylnią zębatkę (widać, że się nie zna). A o kole 19 wspomniałem
    przez telefon. Tzn jak dzwoniłem się zapytać to pytałem czy to 19stka.
    Ale 'rozmów telefonicznych' raczej w żaden sposób nie zdobędę...

    Coś czuję, że ta całą sprawa zakończy się fiaskiem... ;(

    A najgorsze jest to, że tego koła nikomu nie sprzedam - pierwsze to dlatego, że jest
    uszkodzone
    mocowanie na tarcze hamulcową a drugie, że to 18 (wyszło już dawno z użycia i nikt
    tego nie kupuje)

    Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname