eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyrok sadu grodzkiego-czy mozna wniesc o przedterminowe zniesienie kary? › Re: Wyrok sadu grodzkiego-czy mozna wniesc o przedterminowe zniesienie kary?
  • Data: 2003-10-21 12:41:00
    Temat: Re: Wyrok sadu grodzkiego-czy mozna wniesc o przedterminowe zniesienie kary?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie siej zamętu.
    > Winny pozostanie winny a nietrzeźwy odpowiadać będzie za jazdę po
    pijaku.Nie
    > wiesz, nie pisz.

    Hmmm...... ?
    A jak wytłumaczysz przypadek, który wydarzył się mojemu bratu ?
    Prowadził po pijaku. Klient wyjechał mu z drogi podporządkowanej, a
    dokładniej z polnej drogi na asfaltówkę, w czasie, kiedy on wyprzedzał inny
    samochód. Postanowił wyjechać w ostatniej chwili przed wyprzedzanym autem.
    Nie zauważył, że to auto było wyprzedzane. Poszło na czołówkę. Pomimo, że
    kierowca wyprzedzanego auta zaświadczył jak było, jednak całą winę
    przypisano bratu. Zapłacił z własnej kieszeni za remont auta rzeczywistego
    sprawcy kolizji, nie wspominając o swoim aucie.

    Jacek "Plumpi"