  • Data: 2006-06-06 19:13:45
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę "mailem"
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e63rp7$ebq$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > A jaki jest według ciebie rygor?
    Ty się już chyba zapętliłeś i zaraz ci się stos przepełni.

    Najpierw piszesz, że jak się odwoła to sprawa wygrana i jako jeden z powodów
    podajesz:
    "Sprawa wygrana i to z trzech powodów:
    1- brak formy pisemnej"
    Ale jak się nie odwoła to pomimo braku formy pisemnej (i w ogóle bez dowodu
    na skuteczne doręczenie!):
    "Mail jest wystarczająco jasnym oświadczaniem woli. Bez odwołania będzie
    skuteczny."
    Zaś teraz mnie pytasz, jaki jest rygor? Abstrahujesz od rzeczywistości?

    A drugi powód twoojej prognozy wygranej sprawy?
    "2- wypowiedzenie w okresie usprawiedliwionej nieobecności w pracy."
    Wypowiadasz się w sprawie, której nie rozpoznałeś nawet na poziomie
    odczytania postu. I tobie się wydaje, że jesteś profesjonalistą? Śmiech na
    sali (oby nie rozpraw).

    Weź Johnson na wstrzymanie, idź na spacer, odpocznij i nie używaj tej grupy
    do wyładowywania jakichś swoich frustracji, tu każdy chce innym pomóc jak
    może i umie - wiesz coś to tłumacz, nie - to sam wiesz...

    Jotte