  • Data: 2018-08-22 16:58:02
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

    > Już sprawdzałam. Licznik po powyłączaniu wszystkiego się kręcił. Bardzo
    > wolno, mało widocznie dla oka, ale jednak tarcza się kręciła.

    Jak licznik po powyłączaniu wszystkiego się kręci to jest niesprawny...

    > Nic nie wskóram. Był fachowiec z Innogy i sprawdzał mi licznik. Miał w
    > swoim telefonie komórkowym Xiaomi (czy jak mu tam) nawet specjalny
    > program i na jakiejś drukarce nawet wydruk zrobił. Nie wiem gdzie ten
    > wydruk wtryniłam. Ten pan powiedział, że licznik jest dobry (miał przy
    > sobie nawet wrazie czego do wymiany ten nowocześniejszy licznik),
    > wszystko się zgadza i nikt mi prądu nie kradnie. Ale ten pan był wtedy
    > kiedy sąsiad z góry nie ryczał swoją wiertarką i prądu mi nie kradł.
    > Może nawet wtedy nikogo w tamtym mieszkaniu nie było.

    A przy nim ten licznik też się powoli kręcił?

    Fachowiec wyłączył bezpieczniki w domu czy zdjął plomby z licznika i
    odłączył go fizycznie?

    Zauważyłaś korelację między kręceniem się licznika (po wyłączeniu
    bezpieczników w domu) a pracą sąsiada?