  • Data: 2009-03-13 13:29:59
    Temat: Re: Wymiana skrzynek pocztowych
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gpctkg$4gf$2@news.interia.pl Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> pisze:

    > I co, szczena ci opadła, że się ludzie potrafią przedstawiać, a nie kryją
    > po znpowskich norach i udają, że są anonimowi?
    Gówniarz z was, Śmiejek, a nie ludzie.
    Podałeś swoje dane już dawno i dopiero potem, jak zrobiłeś z siebie durnia
    zacząłeś używać wyłacznie nicka.
    Pamiętasz jak się zburzyłeś gdy przypomniałem publicznie kim jesteś
    naprawdę?
    Lepiej było się teraz nie przedstawiać, ja dawno odpuściłem podawanie twoich
    danych. Szanuj rodzinę, po co bezwstydnie przynosisz wstyd nazwisku.

    --
    Jotte