  • Data: 2009-03-13 17:49:28
    Temat: Re: Wymiana skrzynek pocztowych
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > To co się teraz chwalicie Śmiejek, jakiście to odważny?
    > I po coście pod pseudo spieprzali?

    Gupi jesteś jednak niemożebnie. Jako Tristan jestem znany od 1996 roku w
    sieci. Pod nic nie spieprzałem. To odwrotnie, teraz, pierwszy raz w
    życiu, wpisałem tak we From, bo się bawiłem thunderbirdem. Od 13 lat
    miałem Tristana we From. I z 1000 osób mnie zna, z czym się nie umiesz
    pogodzić.

    > Jakich tam publikacji.

    To twoja opinia.

    > I to dlatego pewnie musieliście, Śmiejek, wiać pod nicka?

    A ty czemu się wstydzisz swojego nazwiska? I to zwłaszcza, że lubisz
    sobie ryja cudzym wycierać?

    > Kłamiecie, Śmiejek. Wcale nie ryja tylko dupę.

    No tak, u ciebie to różnicy pomiędzy tymi organami nie widać, więc się
    omyliłem.

    > Coraz lepiej, coraz lepiej, i wy uczycie młodzież, Śmiejek...
    > To skandal.

    Rozpłacz się.

    > Może trzeba zrobić, żeby rodzice uczniów, rada rodziców tego zespołu
    > szkół to wszystko poczytali.

    Zróbcie zróbcie.

    > Posiedzicie, Śmiejek, na bezrobociu to wam rozumu nie przybędzie, ale
    > hamulców może tak.

    Jak na razie to mnie proszą, żebym uczył, bo możliwości mam dużo
    różnych, więc to, że ty drżysz ze strachu, żeby kto znajomy twoich
    wypocin nie poczytał, to nie znaczy, że inni tak mają.

    > No to niech was sprawdza kto zechce, Śmiejek.

    No właśnie. Więc nie musisz jak ta żaba podskakiwać co 10 minut ,,a ja
    umiem gogla, a ja umiem gogla''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek