  • 1. Data: 2009-03-12 10:45:12
    Temat: Wymiana skrzynek pocztowych
    Od: Przemek <n...@g...com>

    Witam serdecznie,

    Czy administracja może dodatkowo poza stałymi opłatami eksploatacyjnymi
    zarządać ode mnie zapłaty za wymianę skrzynek pocztowych na nowe zgodne
    ze standardem unijnym?
    Przemek

  • 2. Data: 2009-03-12 10:52:11
    Temat: Re: Wymiana skrzynek pocztowych
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarządać ode mnie zapłaty za wymianę skrzynek pocztowych na nowe zgodne ze

    A kim dla niej jesteś?

  • 3. Data: 2009-03-12 11:19:27
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jesteś właścicielem czy lokatorem?
    tu poczytaj
    121&v=2&s=0

  • 4. Data: 2009-03-12 11:21:03
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Było jakieś postanowienie czy orzeczenie, że skrzynki nie wchodzą w koszt zarządu
    nieruchomością wspólną, poszperaj.
    Ale "nie wchodzą" w sensie ponoszenia kosztów w stosunku do udziałów w nieruchomości
    - każdy powinien zapłacić "od sztuki", bo przecież na jeden lokal przypada jedna
    przegródka.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-03-12 11:42:19
    Od: Przemek <n...@g...com>

    Cavallino napisał(a):
    > Użytkownik "Przemek" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > A kim dla niej jesteś?
    Właścicielem od maja zeszłego roku. Otrzymałem pismo treści: "w związku
    z wcześniejszymi powiadomieniami dotyczącymi zakupu i monatażu skrzynek
    pocztowych (zgodnie z art.37 ust.2 ustawy z dnia 12.06.2003r. Prawo
    pocztowe/Dz.U. Nr 130/ - dostosowanej do wymogów unijnych) Zakłąd
    Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w ..... prosi Pana/ią o
    dokonanie wpłaty ... na konto..... tytułem."

    Nadmienię, iż nigdy wcześniej nie otrzymywałem żadnych powiadomień o
    których mowa w piśmie.

    Przemek

  • 6. Data: 2009-03-12 11:54:02
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Nadmienię, iż nigdy wcześniej nie otrzymywałem żadnych powiadomień o
    > których mowa w piśmie.

    Odpisz, że Ty żadnej skrzynki nie zamawiałeś. Moja wspólnota nie zgodziła
    się na wymianę skrzynek. Chce UE skrzynki nowe? Niech za nie zapłaci. Mnie
    się stare bardziej podobają, bo spamować ich się nie da.

    *

  • 7. Data: 2009-03-12 12:11:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w ..... prosi Pana/ią o
    > dokonanie wpłaty ... na konto..... tytułem."

    No i co, uważasz, że oni Ci powinni zafundować skrzynkę?
    Jako właściciel, to Ty ponosisz koszty tego typu instalacji.

  • 8. Data: 2009-03-12 12:14:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 12:54:02 +0100, *piotr'ek* napisał(a):

    > Odpisz, że Ty żadnej skrzynki nie zamawiałeś. Moja wspólnota nie
    > zgodziła się na wymianę skrzynek. Chce UE skrzynki nowe? Niech za nie
    > zapłaci. Mnie się stare bardziej podobają, bo spamować ich się nie da.

    Podejście fajne, acz anarchistyczne.
    Mi się wiele rzeczy nie podoba -- i co z tego?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2009-03-12 12:36:06
    Od: Przemek <n...@g...com>

    Cavallino napisał(a):

    > No i co, uważasz, że oni Ci powinni zafundować skrzynkę?
    > Jako właściciel, to Ty ponosisz koszty tego typu instalacji.
    Ok, ale czemu nie jest to jak u moich znajomych brane z funduszu
    remontowego?

    Przemek

  • 10. Data: 2009-03-12 12:51:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ok, ale czemu nie jest to jak u moich znajomych brane z funduszu
    > remontowego?

    Może dlatego, że wysokość funduszu remontowego jest za mała?
    Względnie jakiś regulamin nie przewiduje tego typu rzeczy z tego funduszu?

    Co to zresztą za różnica?
    Tak czy tak, zapłacą WYŁĄCZNIE właściciele, żadnego sponsoringu nie ma co
    się spodziewać, a czy z tej kieszeni, czy z innej, to chyba jeden pies?