  • Data: 2009-03-13 18:10:11
    Temat: Re: Wymiana skrzynek pocztowych
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gpe5fu$osn$1@news.interia.pl Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> pisze:

    > Jako Tristan jestem znany od 1996 roku w sieci.
    A u psychiatry od kiedy?

    > To twoja opinia.
    To gwarancja trafności.

    > A ty czemu się wstydzisz swojego nazwiska? I to zwłaszcza, że lubisz sobie
    > ryja cudzym wycierać?
    Widzicie, Śmiejek, ja nigdy niczyjego nazwiska nie postponuję, kwestia
    zasad.
    Pisałem wyraźnie - nie nazwiskiem twoim sobie dupę podcieram, lecz tobą.
    Aha, coś pisaliście, Śmiejek, o mojej _rzekomej_ anonimowości. Udowodnijcie
    tę rzekomość, Śmiejek, lamerze.

    > No tak, u ciebie to różnicy pomiędzy tymi organami nie widać, więc się
    > omyliłem.
    Oj, Śmiejek, Śmiejek, ... nie odróżniacie czy szorują wami ryj czy dupę...

    > Rozpłacz się.
    Ty zrobisz to prędzej.

    > Zróbcie zróbcie.
    Kto wie, może i zrobimy, Śmiejek.
    Świńskie to trochę, ale w końcu się doigracie. W imię zasad...

    > Jak na razie to mnie proszą, żebym uczył, bo możliwości mam dużo
    Oczywiście, oczywiście...
    A może ubędzie, jak czubka bliżej poznają?

    --
    Jotte