  • Data: 2009-03-13 16:31:26
    Temat: Re: Wymiana skrzynek pocztowych
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gpdvn4$h7s$2@news.interia.pl Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> pisze:

    > Pacz pan, pomimo, że nie jestem w ZNP tom gówniarz.
    I to spaczony.

    > Wiem.
    To co się teraz chwalicie Śmiejek, jakiście to odważny?
    I po coście pod pseudo spieprzali?

    > Od 10 lat mnie ludzie w Sieci znają i pełno jest publikacji z moim
    > nazwiskiem.
    Jakich tam publikacji.
    I to dlatego pewnie musieliście, Śmiejek, wiać pod nicka?

    > Już ci kiedyś mówiłem, jak se ryja moim nazwiskiem wycierałeś
    Kłamiecie, Śmiejek. Wcale nie ryja tylko dupę.
    I nie nazwiskiem (nazwisko nic niewinne, że okreslona instancja je nosi),
    tylko wami, Śmiejek, wami.
    Pisałem przecież.

    > No tu masz rację, rozmawiając z tobą robię z siebie durnia, bo nikt
    > normalny na ciebie nawet nie splunie.
    Coraz lepiej, coraz lepiej, i wy uczycie młodzież, Śmiejek...
    To skandal.
    Może trzeba zrobić, żeby rodzice uczniów, rada rodziców tego zespołu szkół
    to wszystko poczytali.
    Posiedzicie, Śmiejek, na bezrobociu to wam rozumu nie przybędzie, ale
    hamulców może tak.

    > Bynajmniej. Niczym się nie zburzyłem, a gogle są świadkiem
    No to niech was sprawdza kto zechce, Śmiejek.

    --
    Jotte