  • Data: 2012-11-12 20:50:18
    Temat: Re: Wkurzające biurowce i ochrona danych osobowych
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie: po co "byle cieciowi" mój Dowód Osobisty i informacja gdzie i >
    > kiedy byłem?

    Cieć pilnuje prywatnego terenu. Możesz nie dać dowodu i nie włazić.

    Co innego w użędzie państwowym: jeśli np. idziesz po usługę ogulnodostęną ,
    nie wymagającą dowodu np po druk PITu
    nie musisz pokazać dowodu.
    Zabrać dowodu nawet na 1 min nie ma prawa nikt.
    To twoja własność.

    Mnie wkuża jak coś kupuje niedostępnego w sklepie (np żadką część zamienną),
    więc wysyłkowo, i ktoś pyta z jakiego numeru dzwonię,
    albo jak wymusza wysyłkę przez kuriera , ignorując istnienie Poczyt
    Polskiej.
    Wtedy zawsze rezygnuję.