  • Data: 2012-11-13 23:35:09
    Temat: Re: Wkurzające biurowce i ochrona danych osobowych
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Nov 2012 13:40:12 +0000, dwr napisał(a):

    > On 13/11/2012 09:45, Adam wrote:
    > [...]>
    >>

    > Czy nie podeszloby to pod oszustwo?

    A udowodnisz?

    > Analogicznie jak sprzedaz nieistniejacej rzeczy na Allegro?
    > W koncu w chwili sprzedazy nie mieli przedmiotu - skoro sami Cie o tym
    > informuja? Scigane z urzedu :)

    Może i tak - niemniej większość (?) sklepów internetowych tak robi.
    Pozornie bogata oferta z atrakcyjnymi cenami, tylko jak przyjdzie do kupna
    to okazuje się że oferta tak naprawdę ani bogata, ani ceny okazyjne - no
    ale klient jest już najczęściej "złapany" i weźmie co jest, bo terminy, bo
    się nie chce, bo cośtam.
    Najważniejsze żeby w chwili kiedy klient porównuje oferty różnych sklepów
    mieć najniższą cenę, a że towar nie istnieje, to już się później powie.