  • Data: 2012-11-16 13:40:27
    Temat: Re: Wkurzające biurowce i ochrona danych osobowych
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-16 13:12, a...@p...onet.pl pisze:

    > Ambasada jest terytorium wydzielonym innego państwa, obowiązują tam o ile mi
    wiadomo przepisy z tegoż państwa.

    Otóż to... :)

    > Dochodząc do absurdu można stwierdzić, że nie muszę wychodzić z domu ;)

    To żaden absurd.
    Ambasada korzysta ze szczególnego prawa (umowy), na których nasze
    "państwo" i Kraj ją gości.
    Jako obywatel Polski nie MUSISZ (Ty, ani nikt inny) iść po cokolwiek do
    ambasady Nigerii, aby nadal funkcjonować w tym (tj. "naszym")
    kraju/"państwie" w pełnym zakresie praw.

    Ambasada Nigerii ma prawo żądać np. okazania, że jest się obrzezanym,
    przed przekroczeniem ich progu. Ot - takie ich prawo.

    Dodam, że moim zdaniem JA mam takie samo prawo przed wpuszczeniem
    kogokolwiek do MOJEGO domu. To tylko to sq...ne "państwo" próbuje mnie
    tego prawa pozbawić.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.