  • Data: 2010-03-02 22:06:43
    Temat: Re: Wiem jaki samochod zarysowal mi auto. Co dalej ?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-03-02 22:42, Użytkownik Budzik napisał:

    > na pewno bedzie warty upierdzielenia chamowi troche znizek na OC.
    > Trzeba byc ostatnim gnojem, zeby komus walnac na parkingu i odjechac.
    > A skoro bedzie swiadek i zabezpieczone slady na samochodach, to jakies
    > wielkie chodzenie po sadach to raczej nie bedzie.

    Głupotą jest zakładanie że wszystko przebiegnie po twojej myśli.
    Dojdzie do sprawy i się okaże że poszkodowany się śpieszył i
    zaparkował w miejscu utrudniającym sprawcy wyjazd.
    I sprawa przestaje być łatwa, prosta i przyjemna.
    Zaczyna sie ciągnąć, potrzebne są różne opinie, jednak trzeba
    wynająć prawnika i nagle wychodzi że przy szkodzie wycenionej
    na 300-500zł wydałeś już tysiąc a jeszcze nie koniec a i wygrana
    robi się coraz mniej pewna.