  • Data: 2007-01-17 19:18:52
    Temat: Re: Wezwanie od strazy miejskiej wcisniete za wycieraczke...
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Jan 2007 18:25:21 +0000 (UTC), K napisał(a):

    > No i tutaj właśnie zgłaszam się do Was, powiedzcie co najlepiej zrobić w
    > takiej sytuacji... jest to wezwanie wetknięte za wycieraczkę, ale z tego co
    > slyszalem nie mozna go po prostu "olać".

    Posiadasz prawo jazdy i jesteś zobligowany do przestrzegania przepisów o
    ruchu drogowym, które jasno i wyraźnie brzmią min.: zabrania się
    zatrzymania pojazdu (art. 49 ust. 1 Prawo o ruchu drogowym) na
    skrzyżowaniu, przejściu dla pieszych oraz w odległości mniejszej niż 10m od
    skrzyżowania lub przejścia dla pieszych.

    *Szczytem chamstwa* to wg mojej oceny jest parkowanie auta na przejściu dla
    pieszych, a nie samo zachowanie SM.

    >P.S. Zgryźliwym od razu mówię że jeżdżę 20 letnim samochodem który w dodatku
    > nie należy do mnie...

    Nie zwalnia Cię to z obowiązku przestrzegania przepisów.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex: