eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWezwanie do zapłaty - upomnienie za nieopłacanie przesyłek. › Re: Wezwanie do zapłaty - upomnienie za nieopłacanie przesyłek.
  • Data: 2002-08-20 10:45:15
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty - upomnienie za nieopłacanie przesyłek.
    Od: "Malchem" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AK" <k...@g...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ajqckq$lf2$1@news.atman.pl...

    > Dokładnie ta firma.

    O z kąd ja to znam, mojej szwagierce (jak zresztą jakiś czas pisałem na
    grupie) teżwysyłali takie upomnienia, z tym że niczego nie zamawiała. Po
    ostatnim upomnieniu od jakiejś lewej firmy sciągającej długi jest cicho. Po
    pierwsze należy poprosić ich o potwierdzenie odbioru przesyłek podpisanie
    przez ciebie ( u mojej szwagierki ni było bo listonosz paczki zostawiał pod
    bramą)

    Po drugie będą Cię straszy i straszyć ale to olewaj bo i tak Ci nic nie mogą
    zrobić ba jak udowodnią Ci że coś Ci dostarczyli (lub odebrałeś od nich). Po
    prostu szukają frajerów a Ty nim nie bądź.

    Pozdrawiam i podtrzymuję obietnicę, że jak coś się ruszy w sprawie
    szwagierki to opiszę.