  • Data: 2021-12-09 08:00:05
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2021 o 21:56, Dawid Rutkowski napisał:

    > Kozak jesteś.
    > Chyba że tak się chwalisz, a siedzisz w piwnicy.
    > 20k infekcji dziennie,10% z tego w szpitalu, 1/4 hospitalizowanych umiera, 1/4
    wychodzi z kalectwem. Mało?

    nie 20k infekcji, tylko 20k wyników dodatnich wadliwych testów, ale
    nawet niech będzie.
    10% w szpitalu, bo większość nie jest prawidłowo leczonych na wstępnym
    etapie, albo unika lekarza, albo trafia na kiepskiego, który nie bada, a
    zapisuje panadol i antybiotyk jak się pogorszy, a to często właśnie ok
    20% chorych może zaszkodzić - mają choroby współistniejące, albo złapali
    dodatkowo inne zakażenie
    1/4 umiera albo albo wychodzi z kalectwem, bo za późno trafia do
    szpitala. Nie mówię, że nikt by nie umarł, na grypę też ludzie umierali,
    ale na pewno nie w takiej ilości.

    > A sądzisz że covid to ospa wietrzna i kolejnego nie złapiesz?
    > Może grypę też miałeś raz w życiu?

    Nigdzie tak nie napisałem, napisałem jedynie, że przechorowanie daje i
    tak lepszą ochronę niż szczepionka, bo szerszą, co przy tak szybko
    mutującym wirusie daje większe szanse na ochronę, natomiast szczepienie
    się szczepionką, która była stworzona na wirusa w wersji sprzed 1.5
    roku, który bardzo mutował (o pierwszych wersjach, które wymykały się
    szczepionce Lancet pisał w marcu?)

    > U żony w pracy koleżanka - covid w zeszłym roku, szczepionka w połowie tego,
    wczoraj utrata smaku i węchu.
    > Naturalnie podatna?

    1) utrata smaku i węchu o niczym nie przesądza, choć może być wskazówką.
    2) szczepionka u tych co przechorowali, co wykazano na badaniach invitro
    zwiększa reaktywność przeciwciał na wersję wirusa sprzed 1.5 roku, a
    zmniejsza reaktywność na nowe warianty - ups.
    3) może rzeczywiście być podatna.
    4) ew rok temu miała tylko dodatni wynik testu a nie chorowała.

    > Wow, to jakimi to cudownymi lekami leczą covid lekarze na _prywatnych_ wizytach?
    > Muszą na tym nieźle zarabiać - widać więcej niż nagroda nobla.
    > Hmmm, amantadynę dziś ograniczyli bo na parkinsona brakuje...
    > Będzie hakatumba - albo nie.
    > Chyba że to w szpitalach zabijają - więcej im płacą za covidowrgo trupa niż
    wyleczonego? Czy koszty tlenu wyższe niż różnica?

    Dobierają leki do tego na co jeszcze choruje pacjent, jakie ma objawy
    itd. Na wiele chorób nie ma uniwersalnych leków, ale wiele tych, które
    mamy skutecznie leczą na tyle, aby właśnienie nie trafić do szpitala.
    Polecam posłuchać wywiadów prof. Kuny (mówił o tym już wiosną 2020r w
    nowych wywiadach powtarza to), albo niedawno dr Roszkowska też dała
    wywiad na podobny temat. Co za koincydencja, że są to lekarze związani z
    pulmonologią...

    > Wow, to przy których szczepionkach wiemy, kiedy wystąpią NOP?
    > Właśnie prawie wytępiłeś antyszczepionkowców...

    Przy większości, np kiedy szczepionki nie należy podawać? Pomijam już
    fakt, że nie powinno się podawać szczepionki w szczycie zakażeń na
    danego wirusa. Ale co tam, mamy neonaukę.

    --
    http://zrzeda.pl