  • Data: 2021-12-08 21:56:29
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 8 grudnia 2021 o 17:42:39 UTC+1 Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > P-stwo tego, że się zachoruje ciężko, a już że się zejdzie, to p-stwo
    > jest niewielkie. A już od dłuższego czasu wszyscy specjaliści mówią, że
    > za bardzo przed zachorowaniem nie chroni, co najwyżej zmniejsza p-stwo
    > ciężkiego przejścia. Ale to wychodzą dla mnie ułamki procentów różnicy,
    > więc jaki zysk, a jak dodam, że też już przechodziłem covida.

    Kozak jesteś.
    Chyba że tak się chwalisz, a siedzisz w piwnicy.
    20k infekcji dziennie,10% z tego w szpitalu, 1/4 hospitalizowanych umiera, 1/4
    wychodzi z kalectwem. Mało?

    A sądzisz że covid to ospa wietrzna i kolejnego nie złapiesz?
    Może grypę też miałeś raz w życiu?

    U żony w pracy koleżanka - covid w zeszłym roku, szczepionka w połowie tego, wczoraj
    utrata smaku i węchu.
    Naturalnie podatna?

    > U mnie w rodzinie większość przeszła - w sumie kilkadziesiąt osób,
    > niektórzy z chorobami współistneijącymi, wiedząc już, że do szpitala nie
    > dać się zamknąć, to dzięki prywatnym wizytom lekarzy wszyscy przeszli w
    > miarę łagodnie. Najgorzej przeszły osoby, które najpierw zaufały
    > teleporadom.

    Wow, to jakimi to cudownymi lekami leczą covid lekarze na _prywatnych_ wizytach?
    Muszą na tym nieźle zarabiać - widać więcej niż nagroda nobla.
    Hmmm, amantadynę dziś ograniczyli bo na parkinsona brakuje...
    Będzie hakatumba - albo nie.
    Chyba że to w szpitalach zabijają - więcej im płacą za covidowrgo trupa niż
    wyleczonego? Czy koszty tlenu wyższe niż różnica?

    > Gdyby to były rzeczywiście dobrze przebadane szczepionki, żeby było
    > wiadomo, np kiedy występują NOP-y.

    Wow, to przy których szczepionkach wiemy, kiedy wystąpią NOP?
    Właśnie prawie wytępiłeś antyszczepionkowców...